🏋️ Henkilöstöstrategia
✅ Valmis.
🗓️ Tarkastellaan seuraaan kerran alkuvuodest 2024.
💡 Menestyäksemme meidän pitää pystyä luomaan haluttava tuote ja viedä se onnistuneesti markkinoille (eli myydä). Kumpaakaan ei voi tehdä, ellei meillä ole ihmisiä töissä, jotka kykenevät yhdessä molempiin.
Tuote-, myynti- ja henkilöstöstrategia pyrkivät yhdessä vastaamaan tähän haasteeseen ja vaikuttavat toinen toisiinsa:
Mitä teemme, miten sen myymme, ja mitä se meiltä henkilöstön suhteen vaatii (ja myös toisin päin: minkä tuotteen pystymme tuottamaan ja myymään sillä henkilöstöllä, joka meillä on nyt ja tulevaisuudessa)?
Periaatteet
Jokaisen työ on merkityksellistä
Teemme itse vain sen, mikä on ydinosaamistamme ja/tai kokonaisuuden kannalta järkevää
Nykytilanne
Organisaatiorakenne
Työmme jakaantuu kolmeen eri osa-alueeseen:
Suunnittelu ja tuotanto
Operaatiot
Myynti
Tällä hetkellä meillä ei ole erillisiä tiimejä eri brändeille, vaan kaikki osa-alueet ja niiden sisällä olevat tiimit ovat koko yrityksen laajuisia.
Roolit
Alla lueteltuna tämänhetkiset roolit, tarkemmat kuvaukset löytyvät 👑 Roolit ja vastuut-sivulta (työn alla).
Omilla palkkalistoilla
Toimitusjohtaja, "Lordi"
Myynti- ja kehitysjohtaja, "Presidentti"
Suunnittelu ja tuotanto
Suunnittelija
Suunnitteluassistentti
Koneohjelmoija
Tuotantovastaava
Tuotantotyöntekijä
Kiina-tuotannon koordinaattori
Operaatiot
Operatiivinen johtaja
Logistiikkapäällikkö
Talous- ja hallintopäällikkö
Varastotyöntekijä
Asiakaspalvelija
Myynti
Markkinointijohtaja
B2B-myyjä
Markkinoija
Verkkokauppias
Oman myymälän henkilökunta
Ulkoistettu
Suunnittelu ja tuotanto
Kiina-tuotanto
Operaatiot
Kirjanpitäjä
Myynti ja markkinointi
Graafikko
Kuvaaja
Maksettu mainonta, sisällöntuotanto
Tulevaisuudessa
Pohdinnassa olevat tarpeet
Tuotantopäällikkö
Tuotepäällikkö
Mahdollisia kehityssuuntia/tarpeita
Talousjohtaja
Ulkoinen varasto Euroopassa