🏋️ Henkilöstöstrategia

  Valmis.
🗓️  Tarkastellaan seuraaan kerran alkuvuodest 2024.

💡 Menestyäksemme meidän pitää pystyä luomaan haluttava tuote ja viedä se onnistuneesti markkinoille (eli myydä). Kumpaakaan ei voi tehdä, ellei meillä ole ihmisiä töissä, jotka kykenevät yhdessä molempiin.

Tuote-, myynti- ja henkilöstöstrategia pyrkivät yhdessä vastaamaan tähän haasteeseen ja vaikuttavat toinen toisiinsa:

Mitä teemme, miten sen myymme, ja mitä se meiltä henkilöstön suhteen vaatii (ja myös toisin päin: minkä tuotteen pystymme tuottamaan ja myymään sillä henkilöstöllä, joka meillä on nyt ja tulevaisuudessa)?

Periaatteet

Nykytilanne

Organisaatiorakenne

Työmme jakaantuu kolmeen eri osa-alueeseen:

Tällä hetkellä meillä ei ole erillisiä tiimejä eri brändeille, vaan kaikki osa-alueet ja niiden sisällä olevat tiimit ovat koko yrityksen laajuisia.

Roolit

Alla lueteltuna tämänhetkiset roolit, tarkemmat kuvaukset löytyvät 👑 Roolit ja vastuut-sivulta (työn alla).

Omilla palkkalistoilla


Ulkoistettu


Tulevaisuudessa

Pohdinnassa olevat tarpeet

Mahdollisia kehityssuuntia/tarpeita