🚧 Työn alla.
🗓️ Valmis 30.4.2023 mennessä.
💡 Menestyäksemme meidän pitää pystyä luomaan haluttava tuote ja viedä se onnistuneesti markkinoille (eli myydä). Kumpaakaan ei voi tehdä, ellei meillä ole ihmisiä töissä, jotka kykenevät yhdessä molempiin.
Tuote-, myynti- ja henkilöstöstrategia pyrkivät yhdessä vastaamaan tähän haasteeseen ja vaikuttavat toinen toisiinsa:
Mitä teemme, miten sen myymme, ja mitä se meiltä henkilöstön suhteen vaatii (ja myös toisin päin: minkä tuotteen pystymme tuottamaan ja myymään sillä henkilöstöllä, joka meillä on nyt ja tulevaisuudessa)?
95% sama sapluuna markkinasta riippumatta
Asiakasta kunnioittavaa reilua toimintaa
Minimoidaan alennusten tarve ja määrä
Myydään hyllyt tyhjäksi sesonki kerrallaan
Asiakashankinta- ja hallintakustannusten systemaattinen laskeminen
Mitä? XXX
Kenelle? Laatutietoisille, hyvin toimeentuleville ja arjen luksusta arvostaville ihmisille.
Missä ja miten?
Vanhat markkinat (Suomi): Asiakkaiden suositukset, kanta-asiakasohjelma, brändi- ja kampanjamainonta
Uudet markkinat: Brändimainonta ja mid-market vaikuttajat
Mitä? XXX
Kenelle? XXX
Missä ja miten?
Mitä? XXX
Kenelle? XXX
Missä ja miten?
Hintakilpailua
Brändiä heikentäviä tai periaatteidemme vastaisia toimenpiteitä
Yksittäisiä one-off -toimenpiteitä, joita emme voi hyödyntää muilla markkinoilla tai muissa kanavissa (pl. myymälässä tapahtuvat toimenpiteet)