🤩 Myyntistrategia
🚧 Työn alla.
🗓️ Valmis 30.4.2023 mennessä.
💡 Menestyäksemme meidän pitää pystyä luomaan haluttava tuote ja viedä se onnistuneesti markkinoille (eli myydä). Kumpaakaan ei voi tehdä, ellei meillä ole ihmisiä töissä, jotka kykenevät yhdessä molempiin.
Tuote-, myynti- ja henkilöstöstrategia pyrkivät yhdessä vastaamaan tähän haasteeseen ja vaikuttavat toinen toisiinsa:
Mitä teemme, miten sen myymme, ja mitä se meiltä henkilöstön suhteen vaatii (ja myös toisin päin: minkä tuotteen pystymme tuottamaan ja myymään sillä henkilöstöllä, joka meillä on nyt ja tulevaisuudessa)?
Periaatteet
95% sama sapluuna markkinasta riippumatta
Asiakasta kunnioittavaa reilua toimintaa
Minimoidaan alennusten tarve ja määrä
Myydään hyllyt tyhjäksi sesonki kerrallaan
Asiakashankinta- ja hallintakustannusten systemaattinen laskeminen
D2C (Kuluttajat)
North Outdoor
Mitä? XXX
Kenelle? Laatutietoisille, hyvin toimeentuleville ja arjen luksusta arvostaville ihmisille.
Missä ja miten?
Vanhat markkinat (Suomi): Asiakkaiden suositukset, kanta-asiakasohjelma, brändi- ja kampanjamainonta
Uudet markkinat: Brändimainonta ja mid-market vaikuttajat
B2B (Jälleenmyyjät)
North Outdoor
Mitä? XXX
Kenelle? XXX
Missä ja miten?
Icebug
Mitä? XXX
Kenelle? XXX
Missä ja miten?
Emme tee
Hintakilpailua
Brändiä heikentäviä tai periaatteidemme vastaisia toimenpiteitä
Yksittäisiä one-off -toimenpiteitä, joita emme voi hyödyntää muilla markkinoilla tai muissa kanavissa (pl. myymälässä tapahtuvat toimenpiteet)